سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق

اس ام اس می خوای بیا پنج شنبه 87/4/27 ساعت 5:56 عصر
Image and video hosting by TinyPicدوستت دارم کمتر از خدا و بیشتر از خودم چون به خدا ایمان دارم و به تو احتیاج!!


Image and video hosting by TinyPicدستانم تشنه ی دستان توست شانه هایت تکیه گاه خستگی هایم با تو می مانم
بی آنکه دغدغه های فردا داشته باشم زیرا می دانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت


Image and video hosting by TinyPicمی دانم روزی با تن خسته و خیس ، سوار بر قطرات درشت باران بر ناوادنهای
چشمم فرود می آیی در میان انبوه مژگانم میزبان خواهم بود و در آن لحظه چشمانم
را برای همیشه می بندم تا دیگر دوریت را حس نکنم


Image and video hosting by TinyPicچه زیباست بخاطر تو زیستن وبرای تو ماندن وبه پای تو سوختن وچه تلخ
وغم انگیز است دور از تو بودن برای تو گریستن وبه عشق ودنیای تو نرسیدن
ای کاش میدانستی بدون تو وبه دور از دستهای مهربانت زندگی چه ناشکیباست


Image and video hosting by TinyPicشب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد. بیدار باش من با سبدی
پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت می کارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم


Image and video hosting by TinyPicعشق ور زیدن ضمانت تنها نشدن نیست


Image and video hosting by TinyPicمن از طرز نگاه تو امید مبهمی دارم، نگاهت را مگیر از من...که با آن عالمی دارم!


Image and video hosting by TinyPicکاش زندگی شعر بود تا برایش یک دنیا شعر می سرودم تا با آهنگش در خلوت
بی کسی هایش هیچوقت تنها نماند کاش زندگی قصه بود تا برایش یک دریا
قصه می گفتم تا همسفر با ماهیهای آزاد همیشه اقیانوس خوشبختی را پیدا کند


Image and video hosting by TinyPicیادگارهای سبز سالهای بهار افشان تیک تیک لحظه های دور از تو و عبور
غریبانه ترین چکاوک های عاشق... مسافر! انتقام غریبی است رفتنت!!


Image and video hosting by TinyPicبرای دیدن من دلت را دیده کن دیدی که تنهایم؟!


Image and video hosting by TinyPicاز عشق پرسیدم نام دیگر تو چیست؟ زبان سرخش را در آورد
و گفت: "سر سبزی که بر باد می رود"!!!


Image and video hosting by TinyPicدیر گاهیست که تنها شده ام قصه غربت صحرا شده ام وسعت درد فقط سهم
من است بازهم قسمت غم ها شده ام دگر آیینه ز من بی خبر است که اسیر
شب یلدا شده ام من که بی تاب شقایق بودم همدم سردی یخ ها شده ام
کاش چشمان مرا خاک کنید تا نبینم که چه تنها شده ام....


Image and video hosting by TinyPicمحبت ره به دل دادن صفای سینه میخواهد به یاد یکدگر بودن دلی بی کینه
میخواهد اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست وفا ان است که نامت را همیشه بر زبان دارم
وفا آن است که نامت را نهانی زیر لب دارم

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPicنور دلیل تاریکی بود و سکوت دلیل خلوت، تنها عشق بی دلیل بود که تو دلیل آن شدی


Image and video hosting by TinyPicدلم تنگ است دلم تنگ است دلم اندازه حجم قفس تنگ است سکوت از کوچه لبریز است
صدایم خیس و بارانی است نمی دانم چرا در قلب من پاییز طولانی است


Image and video hosting by TinyPicعشق کنار هم ایستادن زیر باران نیست...!!! عشق این است که یکی برای دیگری
چتر شود و دیگری هرگز نفهمد چرا خیس نشد

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPicسر گشته ام از این همه راهی که ندارم گاهی که تو را دارم و گاهی که ندارم
من مانده ام و لایق تیغی که نبودم من مانده ام و فرصت آهی که ندارم


Image and video hosting by TinyPicکنار آشیان تو آشیانه می کنم فضایه آشیانه را پر از ترانه می کنم کسی سوال می کند بخاطر چه زنده ای؟ و من برای زندگی تو را بهانه می کنم


Image and video hosting by TinyPicویلیام شکسپیر میگه : زمانی که فکر می کنی تو 7 تا آسمون 1 ستاره هم نداری
یکی یه گوشه دنیا هست که واسه دیدنت لحظه شماری می کنه...

نوشته شده توسط: کوچه های بی کسی


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
111924


:: بازدیدهای امروز ::
9


:: بازدیدهای دیروز ::
3



:: درباره من ::

عشق

:: لینک به وبلاگ ::

عشق


:: دوستان من (لینک) ::

دست نوشته
خط بارون
اس ام اس طنز بدو بیا بخون
امیر
پروژه , پروژه های دانشگاهی ، پروژه های دانشجویی
دیگر نباید خفت!!!


:: لوگوی دوستان من ::



















:: خبرنامه ::