سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق

هفت اسمون یکشنبه 87/4/30 ساعت 11:14 عصر

دوست دارم

آنگاه که زیر شکنجه های حرفهای سردت بودم

و هر لحظه این سرما

روح سردم را می افسرد

ایمان داشتم که دوستت دارم

ولی لب به سخن نگشودم

و تمام حرفهایت را شنیدم

تا آخرین کلمه

گمان مکن نگاههای سردت

کوچکترین تردیدی بر من وارد کرد

چون من این نگاهها را دوست داشتم

حرفهایت که تمام شد باز ایمان داشتم که دوستت دارم

 


نوشته شده توسط: کوچه های بی کسی


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
111912


:: بازدیدهای امروز ::
0


:: بازدیدهای دیروز ::
10



:: درباره من ::

عشق

:: لینک به وبلاگ ::

عشق


:: دوستان من (لینک) ::

دست نوشته
خط بارون
اس ام اس طنز بدو بیا بخون
امیر
پروژه , پروژه های دانشگاهی ، پروژه های دانشجویی
دیگر نباید خفت!!!


:: لوگوی دوستان من ::



















:: خبرنامه ::